Odličovací balzám Biotherm.



Tak jo, jdeme na to.

Neustále hledám nejvhodnější způsob odlíčení. Chci, aby to bylo komfortní, příjemné, rychlé. Chci, aby odličovač odlíčil napoprvé vše, včetně voděodolého makeupu, abych nemusela nikde nic drhnout. Aby odlíčil pleť i oči, aby v očích neštípal, hezky voněl, pleť nedráždil a po jeho smytí nezůstala pleť mastná, aby se z ní kompletně smyl. Chci abych nemusela používat na odlíčení odličovací tampónky, tudíž potřebuji, aby se odličovač dal na pleť natírat, takže i jinak zcela funkční micelárky se u mě posouvají „jen“ na kategorii kontroly důkladnosti odlíčení nebo dočištění odolných zbytků.

Hydrofilní oleje? Žeby? No, můj Saloos růžové dřevo odličuje parádně, ale stejně nemám ráda, že teče. Při nanášení po rukou i obličeji a okapává…. A navíc po opláchnutí stejně musím brát čistící gel, protože nazenchává mastný film. Z odličování chci mít maximálně příjemný pohodový rituál a tak chci eliminovat vše nepříjemné.

A tak koukám koukám a ejhle – odličovací balzámy, ty by to mohly splňovat. Koukám na Lou, jak chválí Biotherm Balm-To-Oil Deep Cleanser & Make-Up Remover. Tak jo, dobrá značka, drahá poměrně, tak to oprubujeme.

Před koupí za litr jsem si šla pro vzorek. Ano Lou sice vyhovují podobné věci, jako mě, no ale každý jsme jiný, že, a tisícovka je tisícovka, no…

A už doma nadšeně otevírám malý kalíšek se vzorkem, přičichávám – voní jemňounce a příjemně. V rukou a na obličeji krásně taje, nikde nestéká, paráda. V očích neštípe – další bod splněn :-) Přidávám vodu, na obličeji vzniká jemná bílá emulze. Makeup odlíčil dobře, ale s linkami a řasenkou si nějak ne a ne poradit….. a už je to tady. Achjo. Tolik, tolik jsem chtěla, aby to byl ON, ten odličovač, který si i přes vyšší cenu nejednou koupím, ON, díky kterému budu moct přestat hledat, ON, díky kterému budu mít příjemnější večerní rituál odličování, a díky kterému mi srdce poskočí, když uvidím ten krásný fialkový kelímek na poličce...






Ještě dám šanci Clinique a Estee lauder. na českém trhu více odličovacích balzámů není. Půjdu pro některý z těch dvou? Uvidíme příště…   

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem se já naučila anglicky