Nyx Control drop foundation – čemu se všichni tak diví?



Relativně nedávno Nyx uvedl na trh svůj kapátkový, neboli – abych byla přesná, liquid-to-powder makeup. Líbí se mi. Líbí se mi dokonce po všech stránkách. Líbí se mi lahvička, protože je elegantní, z matného skla a je malinkatá. Líbí se mi, že má kapátko, na rozdíl od Maybelline Dream wonder, který mám doma, mám ho moc ráda, ale tamta divná tyčka ve víčku mne rozčiluje. Líbí se mi, že má malý objem, protože 30 ml makeupu jsem ještě nikdy nespotřebovala. Líbí se mi, že je v tolika odstínech, protože nebude problém si vybrat. Jo, prostě vše je super.


Co mne ale překvapuje, jsou recenze. Téměř všude, kde jsem o něm četla jej autoři, resp. blogerky a blogeři popisují jako něco unikátně nového, zabývají se tím, že je hodně tekutý (překvapivě), že je ho potřeba protřepávat (jasně, když jsou pigmenty rozptýleny v tom jakémsi hydrofobním základu), jakou má texturu a žasnou nad tím, že zasychá v pudr. Jako ano, i mezi liquid-to-powder makeupy jsou rozdíly, ale chápete co myslím? Není to nová kategorie produktu a v této kategorii se chovají všechny plus minus stejně. A tudíž není potřeba řešit základní charakteristiky tohoto druhu produktu. Klasický liquid-to-powder makeup. Nejspíš dobrý, ale prostě jeden z této kategorie. Nic, co by tu ještě nebylo.

Další věc, která mě zarazila, jsou srovnávací recenze s jinými makeupy. V českých vodách jsem našla srovnání pouze s Catrice Make-up HD liquid coverage a Dermacol Noblesse fusion makeup. Ale copak si nikdo nepamatuje, který makeup byl v této kategorii v českých drogeriích první? Byl to L'oréal paris Nude Magique Eau De Teint. Nenašla jsem jediné srovnání ani v českých ani v zahraničních vodách s tímto makeupem. Nenašla jsem srovnání ani s Maybelline Dream wonder (který tedy nikdy nebyl do ČR uveden).

Přibližně v čase uvedení Lorealu se tentýž druh makeupu objevil u Dioru (Nude Air), Lancome (Miracle Air de teint), YSL (Fusion ink foundation). Drogérková kategorie se tuším v ČR rozrostla o tyto přírůstky až u Dermacolu. Catrice sice kapátkový makeup uvedla také, a to ještě před Dermacolem, ale já jej do této kategorie osobně neřadím, protože se nechová jako klasický liquid-to-powder makeup. Je to řídký makeup s kapátkem, ale jinak se chová jako běžný tekutý makeup.


Já mám tyto makeupy moc ráda. Sedí mému typu pleti. Líbí se mi jejich lehkost a velmi, velmi přirozený finish a na mé kůži mají docela dobrou výdrž. Když do ČR dorazil L'oréal , nekoupila jsem ho, protože nejsvětlejší odstín byl na mě moc žlutý. Tak jsem hledala mezi high-endovými produkty a zklamaly mne. Nude Air byl v něčem divný, nepamatuju si už v čem, myslím, že mi dělal šupinky a po krátké době se jakoby na mé pleti srazil. Lancome Miracle Air de teint měl zase divné odstíny, nicméně jeho textura a vůně se mi líbíla moc. No a Fusion ink foundation myslím taky ztroskotal na odstínu. A tak jsem objednala Dream wonder a kupodivu, do odstínu jsem se trefila skvěle. Až, po pár letech jsem si tedy všimla, že tutéž záležitost by měla uvést Catrice, ale textura je prostě jiná, jak jsem psala. Až Noblesse od Dermacolu opět upoutal mou pozornost. Nicméně když jsem uviděla, že jej dělá i Nyx a navíc pravděpodobně s lepším krytím a všemi těmi klady uvedenými v začátku článku, je jasný, který koupím. Dream wonder stále mám, ale na zimu, protože na léto je nyní příliš světlý. A tak čekám, až v Douglasu budou mít testery, abych mohla konečně vybrat odstín :-).



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem se já naučila anglicky